• 19-06-2024, 12:34:45
    #10
    Hocam göz doktorlarında dün baktım 26 yılık doktor var ben olsam tecrübeye daha çok önem veirrim beinim göz derecem 8 derecede diğer 7.50 lerde kulandığım gözlük bardak kadar kalın yane bu aralar bende çizdirmeyi düşünüyorum mersinde yaşıyorum tabi olaki çizdirirsem büyük ihtimal istanbul yada ankarada çizdireceğim o yüzden bende araştırıyorum
  • 19-06-2024, 13:24:55
    #11
    Growth Manager
    sayenizde heveslendim, ben de olacağım borçlarım biterse inşallah.
  • 19-06-2024, 13:48:13
    #12
    jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sayenizde heveslendim, ben de olacağım borçlarım biterse inşallah.
    😂😂😂🤐
  • 19-06-2024, 14:19:44
    #13
    İstanbul Kartal Atalar Rıza hocaya no touch oldum.Herkesin görme algısı başka.Göz kuruluğu çok fazla var bende.0.75 sol 0.50 sağ kaldı.Gözlük önerildi takıyorumda.Full HD olacağını düşünüyordum ama olmadı.Evet gözlüksüz görüyorum ama gözlerim çok fazla yoruluyor bir süre sonra bakmak istemiyorum gözümü kapatıyorum.Göz kuruluğu herkesde oluyor.Lazerin problemi bu.Ama yinede iyi ki olmuşum havuza denize gözlüksüz girmek ayrı zevk
  • 19-06-2024, 14:24:45
    #14
    Şimdi göz çizdirmek zorundayım 😌
  • 19-06-2024, 23:21:54
    #15
    Hocam ilk gün bi ağrı oluyor. Ben baya acı çektiğimi hatırlıyorum ilk gün onun dışında hiçbir sorun olmuyor.