Burada nereye basmam lazım? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Burada nereye basmam lazım?
2
●
148
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Burada nereye basmam lazım?
18-06-2024, 20:26:09
#1
FiKRAL
TASARIM AJANSI
Merhaba. Bazı sitelerde karşıma böyle bir DDOS koruma sistemi çıkıyor.
Press "Allow" diyor ama ortada "Allow" yok, nereye basmam lazım
18-06-2024, 20:28:58
#2
byaxios
Allow kelimesine olabilir mi
18-06-2024, 20:35:16
#3
FiKRAL
TASARIM AJANSI
byaxios adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Allow kelimesine olabilir mi
Denedim ama o değil maalesef, ekranda bir sürü yere tıkladım olmuyor
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler