Bayrama özel her üyeye 1 hak , ücretli üyeliklerin seviyesine görede 2-3-5 hak şeklinde olabilirmiş : )
İndirim yapılmasına'da gerek yok , indirim çarktan çıkabilirdi.
Boş yok şeklinde olur , çevirirsin %5-10-15 indirim çıkar ve süresi olur , kullanırsın.
Extra olarak misal her 10 bin çarkta 1 kişiye özel bir ödül olur.
İlgi çekici güzel bir aktivite olurdu.
Tabi bunu foruma entegre etmek zor olacağından , farklı bir şey yapmışlar.
Çark hediye olarak ekstra sunuluyor. Bundan bi gelir elde edilmiyor bence tuhaf değil amaç ekonomiye can vermek.🙂 Belki ilerde her hafta herkesin 1 hakkı olur bilemeyiz.