• 16-06-2024, 22:17:01
    #1
    Garanti bankasında 15K limitli KK’ım var.
    Bunu kullandığım zaman, taksitli şekilde almayıp direkt karttan tek cekim alsam, uyg içinde taksite bölünüyor mu?

    Asgari ödeme muhabbeti vs.

    Ödeme oranı şöyle yazıyor ;
  • 16-06-2024, 22:18:53
    #2
    Ayni olur yine faiz orani hocam. Vadesiz taksit kovalayin.
  • 16-06-2024, 22:19:31
    #3
    sunucuoptimizasyon.com
    Bankanın ve kartın taksit özelliklerine ve sektöre bağlı.

    Her şey uygunsa zaten alışveriş yaptıktan sonra bankadan sms geliyor taksit sayısı seçenekleri ve faiz oranları hakkında. Kabul edersen sms’i
    yanıtlayıp kabul edersin.

    Artık eğitim sağlık gibi bazı sektörler haricinde faizsiz taksit olayı zor.
  • 16-06-2024, 22:22:28
    #4
    Faizsiz taksit iyice zorlaştı artık.
  • 16-06-2024, 23:25:03
    #5
    ℅20 gene iyi bize ℅40 😂