• 14-06-2024, 17:06:14
    #10
    Tutacağınız avukatın ücretide borçlu tarafa yansıtılıyor, bu durumda siz avukat ücreti ödememiş oluyorsunuz.
  • 14-06-2024, 17:26:51
    #11
    Bisny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tutacağınız avukatın ücretide borçlu tarafa yansıtılıyor, bu durumda siz avukat ücreti ödememiş oluyorsunuz.
    Anlıyorum , ilk başta ödediğimi geri alıyorum o halde ?
  • 14-06-2024, 17:30:21
    #12
    MMM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlıyorum , ilk başta ödediğimi geri alıyorum o halde ?
    Avukat ile anlaşarak, ödeme yapıldıktan sonra avukat ücretini icradan almasını teklif edebilirsiniz kabul edebilir.
  • 14-06-2024, 19:40:29
    #13
    Danışman
    MMM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlamsız hacize itiraz ederse , ondan sonraki süreç için avukat şart herhalde doğrumudur ?

    ek olarak barodan ücretsiz avukat talep edebilirmiyim

    tekrardan teşekürler
    Avukat şart değil. Ama ne yapacağınızı biliyorsanız. Tam olarak bilmiyorsanız ve tuttuğunu koparan biri değilseniz iş yapmak istemeyen bir katip karşısında pek şansınız olmaz. Kağıt üzerinde kendi kendinize yapmanızın önünde bir engel yok.

    Baro bu tip durumlar için avukat vermez. Avukat tutmaya gücü yetmeyen kisiler için adli yardım adlı bir sistem vardır. Ama onun için uzerinize hiç bir şey kayıtlı olmamalı ve çalışmıyor olmanız lazım. Adliye deki adli yardım bürosuna gidip şansınızı deneyebilirsiniz
  • 14-06-2024, 19:45:35
    #14
    Danışman
    MMM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlıyorum , ilk başta ödediğimi geri alıyorum o halde ?
    Özel bir anlaşma yapmazsanız size paranız geri iade edilmez. Mahkeme karşı taraftan alınıp sizin avukatınıza verilmesine hükmeder.

    Avukat basta bir ödeme alabilir. Sonra bir ödeme alabilir. Tahsilattan komisyon alabilir. Aranızdaki anlaşmaya göre bunların hepsi ya da bir kısmı olabilir. Sizden bir ödeme almamak bir tercihtir. Standart bir uygulama değil
  • 14-06-2024, 22:20:01
    #15
    Fahrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avukat şart değil. Ama ne yapacağınızı biliyorsanız. Tam olarak bilmiyorsanız ve tuttuğunu koparan biri değilseniz iş yapmak istemeyen bir katip karşısında pek şansınız olmaz. Kağıt üzerinde kendi kendinize yapmanızın önünde bir engel yok.

    Baro bu tip durumlar için avukat vermez. Avukat tutmaya gücü yetmeyen kisiler için adli yardım adlı bir sistem vardır. Ama onun için uzerinize hiç bir şey kayıtlı olmamalı ve çalışmıyor olmanız lazım. Adliye deki adli yardım bürosuna gidip şansınızı deneyebilirsiniz
    Fahrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel bir anlaşma yapmazsanız size paranız geri iade edilmez. Mahkeme karşı taraftan alınıp sizin avukatınıza verilmesine hükmeder.

    Avukat basta bir ödeme alabilir. Sonra bir ödeme alabilir. Tahsilattan komisyon alabilir. Aranızdaki anlaşmaya göre bunların hepsi ya da bir kısmı olabilir. Sizden bir ödeme almamak bir tercihtir. Standart bir uygulama değil
    güzel yanıtlarınız ve bilgilendirme için teşekkür ediyorum