Bisny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tutacağınız avukatın ücretide borçlu tarafa yansıtılıyor, bu durumda siz avukat ücreti ödememiş oluyorsunuz.
Anlıyorum , ilk başta ödediğimi geri alıyorum o halde ?