iphone - samsung ikilemine ben de katıldım
26
●672
- 12-06-2024, 21:38:58Açıkça yazmaya çalışacağım. iPhone XR kullanıcısıydım, daha sonra s23 Ultra aldım ve kullanmaya başladım. 4 yıl kesintisiz iPhone kullandıktan sonra alışmak başlarda biraz sorun oldu fakat sorun samsung kaynaklı değil android kaynaklı oldu. Burada alışmaktan kastım, uygulama arayüzleri ve optimizasyonları (her daim iPhone için daha iyi hazırlanmış durumdalar, samsung'a geçtiğimde bu konuda büyük bir hayal kırıklığı yaşadım). Fakat bu konu dediğim gibi samsung değil android ve geliştirici kaynaklı.
* En belirgin fark diyebileceğim elde tutuş hissidir, iPhone daha tok ve sağlam cihazlar üretmekte bana kalırsa. Samsung'un özellikle ois dolayısıyla tıkırdaması beni çok rahatsız etmişti.
S23 ultra çok güzel bir cihaz iPhone'a göre eksiklik denilebilecek farkları neredeyse hiç yok. Pek çok konuda premium olduğunu da hissettirmeyi başarıyor. Fakat özellikle ekosistem gereksiniminden dolayı geri iPhone'a döndüm. S23 ultramı satmaya kıyamadım ve anneme verdim. Karar size ait fakat iOS 18 ile birlikte 15 pro ve altı cihazların alınmasının hatalı olacağını düşünüyorum. - 13-06-2024, 08:19:18Bende Samsung s22 kullanıyorum. Gayet memnunum. Samsung serisi alınabilir
- 13-06-2024, 11:32:00BlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülemuraatydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülevanilla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleOzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleElves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülevigivan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBerkoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleeyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleA.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülearkadaşlar sanırım ios ile devam edeceğim yoluma. yorumlarınız için çok teşekkür ederim. çünkü gerçekten iphone telefonun (5 sene önceki modeli bile olsa) yaşattığı premium hissiyata alıştım. bu yüzden android telefonlardaki kasmalar vs beni kullanırken huzursuz edecek biliyorum. ve gerçekten uygulamaların çoğu ios işletim sistemine göre hazırlanıyor. bu sebepten android fikrimden biraz uzaklaştım.umutkrcm26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tabii yine de android alanında kalıplaşmış bi kullanıcı kitlesi var. ve android ios arasındaki rekabet ne kadar zaman geçerse geçsin hep sürecek. sadece şimdilik yine ios kazandı benim tarafımda. tekrardan yorumlarınız için çok teşekkür ederim. iyi forumlar arkadaşlar.