• 11-06-2024, 09:15:51
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha yeni özele gittim hocam gastrit ülser tanısı koyuldu endoskopi çekildi dahiliye gitmeden direk gerekli bölüme gittim yani
    Hocam ben devlet için konuştum. Özelde elbette istediğiniz bölüme gidebilirsiniz. Geçmiş olsun. Tanı koyulduysa doktorun verdiği ilaçları kullanacak ve diyete uyacaksınız. Sizin için istediğimi yerim devri bir süreliğine bekleyecek.
  • 11-06-2024, 11:21:24
    #11
    Safra kesende taş varsa o da belirttiğin durumları yapabilir.
  • 11-06-2024, 11:24:15
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Devlet hastanesinde önce dahiliye gidip şikayetinizi belirtin, sonra gastroenteroloji bölümüne yönlendirilebilirsiniz. Ancak bu süreçler genellikle uzun olabilir. Daha hızlı bir çözüm için direkt olarak özel bir hastaneye başvurabilirsiniz. Mide sağlığı son derece önemlidir, bu yüzden saçma sapan önerilere kulak asmamanız önemlidir