Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha yeni özele gittim hocam gastrit ülser tanısı koyuldu endoskopi çekildi dahiliye gitmeden direk gerekli bölüme gittim yani
Hocam ben devlet için konuştum. Özelde elbette istediğiniz bölüme gidebilirsiniz. Geçmiş olsun. Tanı koyulduysa doktorun verdiği ilaçları kullanacak ve diyete uyacaksınız. Sizin için istediğimi yerim devri bir süreliğine bekleyecek.