• 11-06-2024, 07:53:10
    #1
    Merhaba arkadaşlar mide ağrısı şikayeti var birde gaz sıkışması var uzun süredir yaşıyorum bu sorunu hangi bölüme gitmeliyim
  • 11-06-2024, 08:02:58
    #2
    Merhaba hocam dahiliye gidebilirsin.
    Tabi yaşadığın şehir İstanbul ise devlet hastanelerinde randevu bulmakta zorlanabilirsiniz.
  • 11-06-2024, 08:09:41
    #3
    Doktora sıra yoksa sabah aç karnına 2 kaşık tahin iç , akşam da uyumadan aynı şekilde , mideni korumaya alsın rahatladığını fark edeceksin , gaz içinde ev yapımı yoğurt yemen lazım probiyotikli iyi gelir
  • 11-06-2024, 08:12:57
    #4
    Gastroentroloji doktoruna gitmen lazım hocam
    • mehmetemin72
    mehmetemin72 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-06-2024, 08:16:33
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gastroentroloji doktoruna gitmen lazım hocam
    Hocam dahiliye görmeden gastroya gidemiyor.
  • 11-06-2024, 08:28:11
    #6
    Randevu bilgileri gece 00.00 da guncelleniyor. Gunduz randevu bulamazsan mhrs ye 00.01 de girmeni tavsiye ederim
  • 11-06-2024, 08:46:36
    #7
    Platin üye
    Genel cerrahiye gidin bir endoskopi yaptırın hocam. Diğerleriyle vakit kaybetmeyin. O gerek görürse gastroenterolojiye gönderir
  • 11-06-2024, 08:58:56
    #8
    mehmetemin72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam dahiliye görmeden gastroya gidemiyor.
    Daha yeni özele gittim hocam gastrit ülser tanısı koyuldu endoskopi çekildi dahiliye gitmeden direk gerekli bölüme gittim yani
  • 11-06-2024, 09:12:31
    #9
    Hocam öncelikle Dahiliye Polikliniğine gitmen lazım o seni gerek görürse yeşil alanla gastroya gönderir. Randevu bulamıyorum diyorsanız (içerden bilgi veriyorum) hastanelerin mhrs birimleri oluyor oraya gidin illaki denk gelecektir randevu iptal edilince saniyesinde oraya düşüyor