mehmetemin72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam dahiliye görmeden gastroya gidemiyor.
Daha yeni özele gittim hocam gastrit ülser tanısı koyuldu endoskopi çekildi dahiliye gitmeden direk gerekli bölüme gittim yani