• 10-06-2024, 17:12:51
    #10
    hello@shopier.com iletişime geçiniz
  • 10-06-2024, 17:13:41
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dogukann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hello@shopier.com iletişime geçiniz
    Cevap vermiyorlar.
  • 10-06-2024, 17:18:05
    #12
    dijitalurunler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam vallaha bende anlamadım. 2 günlük insan değilim,sattığım ürün aylardır aynı. uyarı bile gelmeden kapattılar hesabı. insanların emeklerine yazık oluyor yeni hesap açmaya kalksan izin vermiyorlar dımdızlak kaldım ortada.
    O zaman bir telefon aç hocam zaten istanbulda merkezi gerekirse yüz yüze görüşme için randevu oluşturun
    Bugün ben bir telefon görüşmesi yaptım mesela komisyon ve kargo indirimi için.

    Sizde bu sorun için telefon edin az mebla değil sonuçta
  • 10-06-2024, 17:39:58
    #13
    dijitalurunler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam vallaha bende anlamadım. 2 günlük insan değilim,sattığım ürün aylardır aynı. uyarı bile gelmeden kapattılar hesabı. insanların emeklerine yazık oluyor yeni hesap açmaya kalksan izin vermiyorlar dımdızlak kaldım ortada.
    Üstad sizin hesabınızın neden kapatıldığını farklı bir konuda belirtmiştim.

    Forumda bir arkadaşımızın eğitimi içerisinde satılan ürünlerden ötürü şikayet yiyorsunuz.

    Aynı eğitimi ben de satın aldım ancak ürünleri satışa koymadım.

    Çünkü ürünler garantili değil, tahmini ürünler olduğundan ötürü müşterileriniz sizi şikayet ediyor.

    Aynı ay içerisinde 5 ve üzeri şikayette de Shopier duruma direkt olarak müdahale ediyor.


    --

    Ki bununla ilgili size zaten mail atmışlardır.
  • 10-06-2024, 18:23:18
    #14
    vodijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstad sizin hesabınızın neden kapatıldığını farklı bir konuda belirtmiştim.

    Forumda bir arkadaşımızın eğitimi içerisinde satılan ürünlerden ötürü şikayet yiyorsunuz.

    Aynı eğitimi ben de satın aldım ancak ürünleri satışa koymadım.

    Çünkü ürünler garantili değil, tahmini ürünler olduğundan ötürü müşterileriniz sizi şikayet ediyor.

    Aynı ay içerisinde 5 ve üzeri şikayette de Shopier duruma direkt olarak müdahale ediyor.


    --

    Ki bununla ilgili size zaten mail atmışlardır.

    Hayır hocam mail falan atmadılar. Ek olarak r10'dan aldığım birşeyide satmadım mağazamda. bahsettiğim gibi aylardır satış yapıyorum ben.
  • 10-06-2024, 18:24:11
    #15
    Şimdi maillerinden mesaj geldi. ''
    Siparişleriniz için müşterilerinizden gelebilecek olası itirazlar göz önüne alınarak ödemeniz 30 gün süreyle blokaja alınmıştır. Belirtilen blokaj sürecinin tamamlanmasının ardından siparişlerle ilgili bir itiraz ulaşmaması durumunda ödemeniz 10.07.2024 tarihinde hesabınıza aktarılabilir.'' yazdılar.
  • 11-06-2024, 15:45:38
    #16
    Bence en iyisi eğer POS alamıyorsanız bile kartla ödeme şart değil. Güzel basit bir e-ticaret sitesi oluşturun IBAN fast ile ödeme alın. Ödeme aldığınızda müşteriye ürünü gönderin. Direkt müşteriyle iletişimde olmak çok daha iyi.
    Bu tür aracı şirketler çok sıkıntılı. Şimdi o para bu enflasyonda en az 1 ay yatacak öyle. Sonrası da belli değil.