Bence en iyisi eğer POS alamıyorsanız bile kartla ödeme şart değil. Güzel basit bir e-ticaret sitesi oluşturun IBAN fast ile ödeme alın. Ödeme aldığınızda müşteriye ürünü gönderin. Direkt müşteriyle iletişimde olmak çok daha iyi.
Bu tür aracı şirketler çok sıkıntılı. Şimdi o para bu enflasyonda en az 1 ay yatacak öyle. Sonrası da belli değil.