Merhaba arkadaşlar ev içini tahtakurusu basmış galiba heryerimiz kaşınıyor duramiyoruz bunu belediye karşılıyormu arayıp sordum özel ilaclama sirketiyle gorusun dediler . Maddi imkanımız olmadigindan dolayı bunu nasıl talep edebiliriz
ufakken bizdede vardı hatırlıyorum çekyatın en dip kumaşın dibine yumurtluyorlar çok fazla ürüyorlar rahmetli babam oraları ateşle yakardı eşyaları atmak daha mantıklı gibi