Arkadaşlar bu programı uzun zamandır kullanıyorum. Aynı marka kulaklık olan abime gidince farkı anladım. FXSOUND KAPATINDA resmen ses baya artıyor. İnternetten araştırdım hep saçma sapan " ses ayarınızı kontrol edin." gibi cevaplar var. Bilgisi olan var mı ?

Hata özet : Programı açınca ses daha az çıkıyor.

Edit : Farklı program denemedim ÜCRETİZ fxsound yerine tutacak öneriniz var mı ? ( lütfen kullanmadığınız uyguları önermeyiniz.)