Endişeye Mahal Yok. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Endişeye Mahal Yok.
6
●
430
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Endişeye Mahal Yok.
09-06-2024, 23:14:45
#1
Misafir
Alicamci
,
Alengirik
,
Mrxberat
ve
3 kişi
bunu beğendi.
6 kişi
bunu beğendi.
09-06-2024, 23:15:24
#2
Alicamci
🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
Takip ediyorum sosyal medyada çok güzel hesap
09-06-2024, 23:16:45
#3
baalcim
sigarayı, alkolü ve kumarı da bıraksan tam olacak.
09-06-2024, 23:18:20
#4
Misafir
baalcim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sigarayı, alkolü ve kumarı da bıraksan tam olacak.
Ya Zamanla Hepsi Gidicek Su Param Bi Bitsin
09-06-2024, 23:19:26
#5
Misafir
Tamam
disavurum
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
09-06-2024, 23:21:11
#6
Misafir
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tamam
Ok.
09-06-2024, 23:23:44
#7
Alengirik
Çok güzel söz maşallah hocam
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler