• 09-06-2024, 02:42:31
    #19
    MadLen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtdışına satmak değil hocam yurtdışından getirtmek istiyorum teşekkürler.

    Doğrudurda hocam benim takı aldığım toptancılar nasıl bu akdar uyguna getirtiyor. Hepsi çinden. Bana 70tl ye sattığı ürüne bakıyorum aynısı aliexpress te 1dolar civarı yada daha az. Benim de getirtmem lazım bir şekilde.
    o urunun maliyeti 15-20 liradir o adama
  • 09-06-2024, 10:17:48
    #20
    malı aracı firmaya çektirin. çok masraflı olur kendiniz yapmaya kalkarsanız.
    çok ciddi sayıda ürün almanız lazım.
  • 09-06-2024, 11:46:01
    #21
    Türkiye’de neredeyse tüm toptancıların gizli parakende satış siteleri var

    Yani size toptan satıyor ve fiyatını ona göre veriyor ama arkada el altından sizden ucuza parakende satıyor

    O yüzden ithalatını yüklü miktarda sizin yapmanız lazım. Öyle 50-100 bin lira olacak iş değil
  • 09-06-2024, 12:10:00
    #22
    Hocam aliexpres de pahalı olur genelde. Alibaba da bakın genelde yüksek miktarda adet başı 7-10 tl oluyor
  • 09-06-2024, 22:31:44
    #23
    Demoktrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten durum dediğiniz gibi. Geçenlerde bir ürün için gümrük müşavirinden fiyat aldım. Türkiye'de 80 TL'ye satılan bir ürün. Çin'de 45 TL'ye buldum ama vergiler falan eklenince 80 TL'ye satan adamla rekabet etmem imkansız. Bir öneriniz var mı?
    Olmaz olurmu...
    Çevrende sözünün geçebileceği ihracat ve ithalat yapan bir tanış firma varmı? varsa onlarla görüş kendi gümrük yoluyla getirsinler. en azından daha uyguna getirebilirsin.
  • 10-06-2024, 23:14:00
    #24
    Hocam öncelikle hayırlı satışlar bol kazançlar.
    Gözünüzde o kadar büyütmeyin istediğiniz miktarda istediğiniz adet de mal çekebilirsiniz şirketiniz varsa işler daha kolay. Alibaba sitesine şirketiniz bilgileri ile kaydınızı yapıp onaylayın. Kayıt işlemi bittikten sonra bir gümrük müşaviri ile anlaşma yapın sağlam firma olmasına dikkat edin ( genelde işini ehli ilen yapan kişiler ürününüz gümrüğe geldiği gibi hemen işlemlerini başlatıp ürünü çekiyorlar ) ondan sonra aklınıza yatan ürünler için satıcı ile iletişime geçiniz. Pazarlığını yap üründe anlastiktan sonra uçak kargo seçeneği ile odemeni yapıp ürünlerin gelmesini bekle
    Uçak kargo seçeneği belirtmemin sebebi gemi 40 gün veya daha fazla sürüyor ama uçak ile maksimum 15 20 günde elinize ulaşıyor bir iki defa urun alım işlemi yaptığınız zaman FedEx sizinle iletişime geçecektir kargo anlaşması için o zaman kargo maliyetiniz daha da düşer

    Satıcılara artık Türkler ile o kadar çok alışveriş yapıyorlar ki siz söylemeden onlar söylüyor ürün fiyatını faturada ne kadar göstereyim şunu da yapabilirsiniz
    Farklı firmalardan numune ürün talebinde bulunup gümrüksüz bile alabilirsiniz ( örneğin 10 tane küpe aldınız faturaya numune ürün diye yazdırdiginiz da gümrüksüz geçme ihtimali %75 )
  • 13-06-2024, 18:35:58
    #25
    OKKODE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    malı aracı firmaya çektirin. çok masraflı olur kendiniz yapmaya kalkarsanız.
    çok ciddi sayıda ürün almanız lazım.
    Aracı firma 30-40 liralık mala aracılık yapar mı hocam ?

    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye’de neredeyse tüm toptancıların gizli parakende satış siteleri var

    Yani size toptan satıyor ve fiyatını ona göre veriyor ama arkada el altından sizden ucuza parakende satıyor

    O yüzden ithalatını yüklü miktarda sizin yapmanız lazım. Öyle 50-100 bin lira olacak iş değil
    Evet bide o tarafı var bazı toptancılar trendyolda tutturmuş mesela diyor ki trendyol da satamazsınız ama istediğiniz yerde satabilirsiniz.
    abdlkrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aliexpres de pahalı olur genelde. Alibaba da bakın genelde yüksek miktarda adet başı 7-10 tl oluyor
    bakıcam hocam.
    BaskentYapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olmaz olurmu...
    Çevrende sözünün geçebileceği ihracat ve ithalat yapan bir tanış firma varmı? varsa onlarla görüş kendi gümrük yoluyla getirsinler. en azından daha uyguna getirebilirsin.
    Yok hocam öyle bir firma tanımıyorum. ben de şirketim ben yapamaz mıyım bunu ?
    Mega adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelikle hayırlı satışlar bol kazançlar.
    Gözünüzde o kadar büyütmeyin istediğiniz miktarda istediğiniz adet de mal çekebilirsiniz şirketiniz varsa işler daha kolay. Alibaba sitesine şirketiniz bilgileri ile kaydınızı yapıp onaylayın. Kayıt işlemi bittikten sonra bir gümrük müşaviri ile anlaşma yapın sağlam firma olmasına dikkat edin ( genelde işini ehli ilen yapan kişiler ürününüz gümrüğe geldiği gibi hemen işlemlerini başlatıp ürünü çekiyorlar ) ondan sonra aklınıza yatan ürünler için satıcı ile iletişime geçiniz. Pazarlığını yap üründe anlastiktan sonra uçak kargo seçeneği ile odemeni yapıp ürünlerin gelmesini bekle
    Uçak kargo seçeneği belirtmemin sebebi gemi 40 gün veya daha fazla sürüyor ama uçak ile maksimum 15 20 günde elinize ulaşıyor bir iki defa urun alım işlemi yaptığınız zaman FedEx sizinle iletişime geçecektir kargo anlaşması için o zaman kargo maliyetiniz daha da düşer

    Satıcılara artık Türkler ile o kadar çok alışveriş yapıyorlar ki siz söylemeden onlar söylüyor ürün fiyatını faturada ne kadar göstereyim şunu da yapabilirsiniz
    Farklı firmalardan numune ürün talebinde bulunup gümrüksüz bile alabilirsiniz ( örneğin 10 tane küpe aldınız faturaya numune ürün diye yazdırdiginiz da gümrüksüz geçme ihtimali %75 )
    Gümrük müşaviri uygun birşey gibi durmuyor hocam ismindende pahalı birşey olduğu anlaşılıyor bizim ki ufak bir şirket. En fazla bir kerede getireceğim malzeme 10bini geçmez. Mantıklı olur mu onlar ?
  • 13-10-2024, 13:58:29
    #26
    İthalat belgesi oldugunda gümrük sorunu kalkıyor mu ortadan
  • 13-10-2024, 15:10:49
    #27
    MadLen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aracı firma 30-40 liralık mala aracılık yapar mı hocam ?

    Gümrük müşaviri uygun birşey gibi durmuyor hocam ismindende pahalı birşey olduğu anlaşılıyor bizim ki ufak bir şirket. En fazla bir kerede getireceğim malzeme 10bini geçmez. Mantıklı olur mu onlar ?
    Masraf 2-3 katı olur



    lulzsec37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İthalat belgesi oldugunda gümrük sorunu kalkıyor mu ortadan
    hayır o izin belgesi her şekilde gümrük var