Aracı firma 30-40 liralık mala aracılık yapar mı hocam ?
Gümrük müşaviri uygun birşey gibi durmuyor hocam ismindende pahalı birşey olduğu anlaşılıyor bizim ki ufak bir şirket. En fazla bir kerede getireceğim malzeme 10bini geçmez. Mantıklı olur mu onlar ?
Masraf 2-3 katı olur
İthalat belgesi oldugunda gümrük sorunu kalkıyor mu ortadan
hayır o izin belgesi her şekilde gümrük var