• 08-06-2024, 16:14:03
    #1
    Son 2-3 Aydır Mesajları Görüp Yazmayı Unutuyorum Herhangi Bi İş Yaparken Değil Normal Zamanda Oluyor Kişi tekrar Yazınca Aklıma Geliyor Muhtemelen B12 Eksikliği Var Ne Yapabilirim?
  • 08-06-2024, 16:15:23
    #2
    Psikiyatriye ADHD için uğrayabilirsiniz. Öneririm. Tanılı ADHD'liyim
  • 08-06-2024, 16:15:39
    #3
    B12 gıda takviyesi var kullanabilirsiniz hocam