B kalite iphone 13 almıştım arka kasasında kılcal çizikler dışında bir sorunu yoktu sordurdum parçalar orjinalmiş ama kılcal çizikleri var diye b kalite olarak uygun fiyata satıyorlarmış. Düşünen varsa bence mantıklı en azından telefonun garantisi var bir sorun olsa bir muhattap var ikinci el alacağına yenilenmiş almak çok daha mantıklı. Merak eden varsa linki bırakıyorum incelersiniz. --------> Yenilenmiş Telefon