Selam,

Bi musterimin Dijital tabelaya ihtiyacı var. İlk başta Display Monkey(github link) kullandım ve fena değildi, ancak şimdi proje emekli oldu, bu yüzden başka bir şeye ihtiyacım var.
Sizin oneriniz var mi? Siz ne kullanyorsunuz?