• 07-06-2024, 11:42:25
    #1
    paparadan pos cihazı almak mantıklı mıdır? Komisyonları nedir bilen var mı? Yada hangi bankadan alsam daha iyi kampanyalar vardır ? Papara aynı gün paran hesapta diyor
  • 07-06-2024, 11:57:22
    #2
  • 12-08-2024, 22:21:38
    #3
    unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pos komisyon oranları çok yüksek %4 nedir yahu Yapı Kredi %2.18 yarın hesapta çok diyorduk