• 07-06-2024, 02:54:53
    #10
    Genellikle yorgunluktan veya stres kaynaklı bendede oluyordu.
  • 07-06-2024, 03:03:58
    #11
    aynısı bana da oluyor hatta bazen dışarıdan kalbimin attığını görecek derecede (deri yukarı kalkıyor çok hafif). bazen de bıçak saplanmış gibi oluyor bazen öksürtüyor. 3-4 senedir var bende de
  • 07-06-2024, 03:12:09
    #12
    Nöroloji doktoruna görün fibromiyalji olabilir stres kaynaklı genelde antidepresan dayarlar
  • 07-06-2024, 03:24:11
    #13
    Kafein Alma.
    Günde ortalama 5e yakın kahve içiyorum bende de batıyor arada kafeinden olabilir ritim bozukluğu
  • 07-06-2024, 08:20:12
    #14
    Bendede aynısı var ekg de bişey çıkmadı aniden yerinden çıkcak gibi atıyor kan değerlerine baktır doktor kan vermen lazım demişti bana devirdaim zorlandığında yapar dedi geçmiş olsun
  • 07-06-2024, 08:37:23
    #15
    Bendede oluyor, olmayan yok sanırım
  • 07-06-2024, 08:48:31
    #16
    bende de oluyor. genelde gazlı içeceklerle veya gaz yapan diğer yiyeceklerle ilgili bırakınca düzeldi. bağırsaklardaki dolaşan gaz hızlı atıma sebep oluyormuş
  • 07-06-2024, 09:29:52
    #17
    Ritim bozuklugu olabilir tekrardan doktora gitmeniz gerek
  • 07-06-2024, 10:40:02
    #18
    Panik atak belirtilerinden en bariz olanı. İlerlediği zaman vücuduna sıcak basar, o kalp atması daha uzun sürer ve öleceğini falan düşünürsün. Son zamanlarda talihsiz bir olay seni derinden etkilediyse de tetikleyebilir. Yine de doğru teşhis için doktora gidilmeli, EKG ve ritim holter ile bir kontrol edilmelidir. Bunlar temiz çıkıyorsa bilin ki psikolojik bir durum, daha fazla ilerlerse psikiyatri bölümüne bir uğramanızı tavsiye ederim. Bana 5mg antidepresan yazıldı 3 güne tüm belirtiler kayboldu, 3 ay kullandım sonra kademeli olarak bıraktım.