Hayırlı geceler Nasılsınız? - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Hayırlı geceler Nasılsınız?
2
●
64
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Hayırlı geceler Nasılsınız?
06-06-2024, 02:39:29
#1
buraxklc
hayırlı geceler gününüz nasıl geçti? Ben gene full çalıştım 1 hafta boyunca sabah 9.30 gece 12 çalışıyorum
. Az öncede sağlayıcı değiştirdim. Bugünüde bitirdik Allaha şükür. Şimdide bir sigara molası
. Hayırlı geceler
06-06-2024, 02:49:10
#2
ademakcan
Hayırlı geceler, film izliyorum dayı.
https://www.youtube.com/watch?v=FYqP...l=G%C3%B6lgeTV
06-06-2024, 02:51:58
#3
buraxklc
ademakcan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı geceler, film izliyorum dayı.
https://www.youtube.com/watch?v=FYqP...l=G%C3%B6lgeTV
Bende kurtlar vadisi pusudan devam 😅
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler