Ekran kartı hatası - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ekran kartı hatası
0
●
20
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Ekran kartı hatası
04-06-2024, 21:59:08
#1
berkankonakci
harici ekran kartınıkullanamıyoruz 2. ekranda 60hz atlamalı görüntü alıyoruz. bilgisi olan var mı?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler