• 04-06-2024, 11:49:03
    #1
    Herkese esenlikler arkadaşlar.
    Ajansım için logo arayışı içerisindeydim.
    Bir arkadaş ile anlaştık ve 5 adet çalışma yapıldı.
    Sizden ricam özgünlüğü hakkında bilgi vermeniz ve yazılım ajansına hangisi daha yakışır.
    Şimdiden teşekkürler.
    1.


    2.


    3.


    4.


    5.

  • 04-06-2024, 11:57:52
    #2
    Hocam bence mantık olarak güzel hareketler var ama bir bütünlük yok hiçbirinde daha kurumsal ve minimal daha şık olur bence
  • 04-06-2024, 12:03:08
    #3
    hocam yazılım ajansı için neden medya ibaresi kullanıyorsunuz? onun dışında büyük L küçük l kullanımını sevdim ancak bütün olarak ele aldığımızda hiçbir olmamış gibi
  • 04-06-2024, 12:23:03
    #4
    Hepsi çok güzel olmuş, alttaki çalışma hariç. Hem çalışmada hata var.

  • 04-06-2024, 15:22:26
    #5

    Logo'ların özgünlüğü hakkında bir şey diyemem araştırmak lazım google amcaya sorup. Ancak ajans olacaksanız renklerinizin daha fütürüstik olması gerekiyor örnekteki gibi.