Herkese esenlikler arkadaşlar.
Ajansım için logo arayışı içerisindeydim.
Bir arkadaş ile anlaştık ve 5 adet çalışma yapıldı.
Sizden ricam özgünlüğü hakkında bilgi vermeniz ve yazılım ajansına hangisi daha yakışır.
Şimdiden teşekkürler.
1.
hocam yazılım ajansı için neden medya ibaresi kullanıyorsunuz? onun dışında büyük L küçük l kullanımını sevdim ancak bütün olarak ele aldığımızda hiçbir olmamış gibi
Logo'ların özgünlüğü hakkında bir şey diyemem araştırmak lazım google amcaya sorup. Ancak ajans olacaksanız renklerinizin daha fütürüstik olması gerekiyor örnekteki gibi.