Merhabalar, telefona yeni bir pil taktırdım. Pili bir türlü kalibre edemedim. Şarj %50 altına düşünce su gibi akıp %1 e kadar iniyor. %1 şarjla ise 2 saat boyunca video bile izlediğimi biliyorum. Kapatıp açınca pil yükselip düşebiliyor. Var mıdır bunun bir çözümü?