• 04-06-2024, 01:50:24
    #1
    Merhabalar, telefona yeni bir pil taktırdım. Pili bir türlü kalibre edemedim. Şarj %50 altına düşünce su gibi akıp %1 e kadar iniyor. %1 şarjla ise 2 saat boyunca video bile izlediğimi biliyorum. Kapatıp açınca pil yükselip düşebiliyor. Var mıdır bunun bir çözümü?
  • 04-06-2024, 03:21:48
    #2
    Batarya büyük ihtimal replika