• 03-06-2024, 04:25:57
    #1
    Ücretsiz domain transfer edebileceğim bir yer var mı acaba ? Domainin şu an 1000+ günü var. Domain Wix üzerinden alınmış ve saçma bir sekilde NS kaydı değiştirmeye izin vermiyor. Kendi HTML temamı da yükletmiyor ne saçma bir sistem.
  • 03-06-2024, 04:49:02
    #2
    Ücretsiz taşıma malesef yok, domaini farklı firmaya taşıdığınızda sizden bellii bir ücret alıp +1 yıl süre uzatıyor