Merhabalar arkadaşlar
Türkiyedeki evimde internet olarak gibir neti kullanıyorum öncelerinde baglantı problemi yaşamıyordum ama son bir aydır sürekli bağlantı kopma problemi yaşıyorum. Daha öncede turk nette bu hatayı yaşadıgımda modemin hızını desteklemediğini düşünüp bu yüzden modemi değiştirmiştim sorun çözülmüştü
şimdi aynı sorunu gıbır da yaşıyorum sizce yine aynı şekilde modemi değiştirmelimiyim
bu arada önceden binada yaşarken birden fazla apartmanda kullananlar vardı ama onlarda böyle bir sorun duymamıştım
şimdi ise müstakil bir evde yaşıyorum ve sadece ana hattan 2 daireye yani bana ve abime hat paylaşımı söz konusu abim ttnet kullanıyor ve hızı düsük oda arada bu sorunu yaşadığını söyledi ttnetten destek talep etmis ama gelen yok bende gibirdan destek talebi oluşturdum gelen yok ( ttnet bakıyor sonuçda)
başka bir çözüm yolu olan var mıdır
modemi alıp denesem ve sorun çözülmezse iade hakkım oluyor mu bunuda bilen cevaplayabilir mi
şuanda tr de değilim o yüzden uzakdan çözmeye çalışacağım
Bir konu hakkında yardıma ihtiyacım var
0
●44