• 26-05-2024, 23:43:00
    #1
    Selamün aleyküm

    Hayatta başarılı olmak için ne bedeller ödediniz?
    Sonunda başarılı oldunuz mu?
    Yoksa hala mücadeleye devammı
    Ben hala mücadele ediyorum ama basarmak bir yana evlenmeden ev geçindirmeye çalışıyorum yoruldum artık evde 3 kişiye bakmaktan, ama inanıyorum isteyen bir gün basarılı olur

    Geceniz güzel olsun
  • 26-05-2024, 23:48:52
    #2
    Bu bakma durumu mecburi mi hocam? Yoksa erkek adam olduk, biz devralalım muhabbeti mi? Merak ettim.
  • 26-05-2024, 23:50:15
    #3
    Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu bakma durumu mecburi mi hocam? Yoksa erkek adam olduk, biz devralalım muhabbeti mi? Merak ettim.
    mecburi hocam, babam kanser, annem babama bakıyor, kardeşim okuyor, kendimle beraber 4 boğaz benim maaş ile geçiniyor
  • 26-05-2024, 23:53:29
    #4
    Adiosaverrr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mecburi hocam, babam kanser, annem babama bakıyor, kardeşim okuyor, kendimle beraber 4 boğaz benim maaş ile geçiniyor
    Allah sizden razı olsun.
    Babanıza da acil şifalar diliyorum.
    Sorunuza gelince;

    Yaşıyoruz ama gülmüyoruz. Acıya tutunmak zaten kolay. Bir de bu coğrafyadayız.

    Mutlu günler gelir inşallah. Allah hepimize sağlıklı, huzurlu günler versin. Gerisi hallolur.

    Önümü görebilsem ben de evlenmeyi düşünüyorum artık. Bakalım.
  • 26-05-2024, 23:56:55
    #5
    Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah sizden razı olsun.
    Babanıza da acil şifalar diliyorum.
    Sorunuza gelince;

    Yaşıyoruz ama gülmüyoruz. Acıya tutunmak zaten kolay. Bir de bu coğrafyadayız.

    Mutlu günler gelir inşallah. Allah hepimize sağlıklı, huzurlu günler versin. Gerisi hallolur.

    Önümü görebilsem ben de evlenmeyi düşünüyorum artık. Bakalım.
    Allah razı olsun hocam, coğrafya kaderdir diyorlar ha işte öyle, güzel dileklerin için teşekkür ederim, evlenme konusuna gelince varsa dengin sevdiğin, huyu güzel bas nikahı durumun var ise hocam, evlilik iyidir insanı günahlardan alıkoyar benim yaş 25 evlenmeyi düsünmüyorum daha cünkü kendime aileme bakmak daha önemli benim için , günde 12 saat çalışıyorum izinli günlerde yevmiyeye gidiyorum zaten köyde yaşıyorum, depo da güvenlik yapıyorum hakkımızds hayırlısı olsun inşaAllah
  • 26-05-2024, 23:57:41
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    başarmak bir yana mı? Kendine haksızlık ediyorsun sen hayatında başarabilecegin en manevi şeyi kazanmışsın allah önünü acık etsin ve yüzüne baksın, yürü ya kulum desin anne ve baba duası cok önemli unutma allah ol derse 1 yılda olmayan 1 günde olur
  • 27-05-2024, 00:01:26
    #7
    habiladak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başarmak bir yana mı? Kendine haksızlık ediyorsun sen hayatında başarabilecegin en manevi şeyi kazanmışsın allah önünü acık etsin ve yüzüne baksın, yürü ya kulum desin anne ve baba duası cok önemli unutma allah ol derse 1 yılda olmayan 1 günde olur
    Allah razı olsun hocam, umudumuz Allah'tan , başarmaktan kastım onlara ve kendime refah bir hayat yaşatmak, yurtdısına gitmeyi düşündüm onlara para yollamak için ama anacazım gitme gidersen baban daha da kötü olur dedi böyle devam ediyoruz hakkımızds hayırlısı olsun
  • 27-05-2024, 01:38:28
    #8
    Adiosaverrr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mecburi hocam, babam kanser, annem babama bakıyor, kardeşim okuyor, kendimle beraber 4 boğaz benim maaş ile geçiniyor
    Eger bu yazdıklarını yaşıyorsan ve diğer 3 kişi senden razı ise sen başarmışsın kardeşim.
    Gönlün ferah olsun.
    Bu senin yaptığını nice başardım diyen kimseler yapamaz.
  • 27-05-2024, 07:25:46
    #9
    amiral79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eger bu yazdıklarını yaşıyorsan ve diğer 3 kişi senden razı ise sen başarmışsın kardeşim.
    Gönlün ferah olsun.
    Bu senin yaptığını nice başardım diyen kimseler yapamaz.
    Allah Razı olsun abi 😊