Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah sizden razı olsun.
Babanıza da acil şifalar diliyorum.
Sorunuza gelince;

Yaşıyoruz ama gülmüyoruz. Acıya tutunmak zaten kolay. Bir de bu coğrafyadayız.

Mutlu günler gelir inşallah. Allah hepimize sağlıklı, huzurlu günler versin. Gerisi hallolur.

Önümü görebilsem ben de evlenmeyi düşünüyorum artık. Bakalım.
Allah razı olsun hocam, coğrafya kaderdir diyorlar ha işte öyle, güzel dileklerin için teşekkür ederim, evlenme konusuna gelince varsa dengin sevdiğin, huyu güzel bas nikahı durumun var ise hocam, evlilik iyidir insanı günahlardan alıkoyar benim yaş 25 evlenmeyi düsünmüyorum daha cünkü kendime aileme bakmak daha önemli benim için , günde 12 saat çalışıyorum izinli günlerde yevmiyeye gidiyorum zaten köyde yaşıyorum, depo da güvenlik yapıyorum hakkımızds hayırlısı olsun inşaAllah