internetiniz de sorun var mı ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
internetiniz de sorun var mı ?
6
●
186
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
internetiniz de sorun var mı ?
26-05-2024, 16:57:32
#1
Servera
Arkadaşlar internetinde yavaşlık problemi yaşayan var mı ?
100 dow. / 20 up. internet alıyorum fakat kaç saattir böyle modemi resetledim hatta komple sıfırlayıp tekrar kurdum yine aynı.
Destek kaydı açtım 3 saat oldu cevap gelmedi hala.
26-05-2024, 17:00:13
#2
merttari28
Comnette sıkıntı varmış hocam biri konu açmıştı
26-05-2024, 17:03:12
#3
Ensalgl
bende de aynı sorun var. Comnet kullanıyorum. aşırı yavaş
26-05-2024, 17:05:13
#4
onurcanhare
Vodafone ev interneti kullanıyorum. Bende de durumlar aynı.
26-05-2024, 17:13:22
#5
TheSeth
Türk Telekom'da bir sorun yok
26-05-2024, 17:22:21
#6
A.AY
https://www.r10.net/off-topic/409875...kinti-var.html
26-05-2024, 17:27:55
#7
Enes59
Üyeliği durduruldu
Vodafone net kulanıyorum sorun yok.
onurcanhare adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Vodafone ev interneti kullanıyorum. Bende de durumlar aynı.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler