• 25-05-2024, 03:38:03
    #19
    Erkek sürekli tersliyor ee sonra kız kanka diyince niye zoruna gidiyor anlamadım, arkadaşınız lise 1-2 falan mı?
  • 25-05-2024, 04:20:20
    #20
    arkadaşın hak etmiş diye yorumladım
  • 25-05-2024, 05:57:10
    #21
    R10.net çok değer verdiğim bir forum sitesi çokta emeğini karşılığını gördüm benim için ayrı bi yeri var. Ama şu güzin abla konuları olması daha güzel olcak. Sözlük sitelerine neden açmıyorsunuz bu tarz konuları arkadaşlar?
  • 25-05-2024, 06:46:34
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Kız boştayken arkadaşına samimi davranmış. Şu an başka bir konuştuğu var. %99.9
  • 25-05-2024, 13:44:19
    #23
    Çocuğu beğenmemiş büyük ihtimal ama şöyle bir şey de var şuan konuştuğu veya sevgilisi vardır bunu yedekte bekletiyor.
  • 25-05-2024, 17:02:21
    #24
    Kanki kanki kardeştir kandır kandır y....
  • 25-05-2024, 20:44:50
    #25
    Arkadaşınızın durumu ;
    Sevdiğim kız bana abi dedi tamam da zaten yüz vermemiş ortada bir konu da yok bu durumda ister kanka der ister dayı der ister reis der.