R10.net çok değer verdiğim bir forum sitesi çokta emeğini karşılığını gördüm benim için ayrı bi yeri var. Ama şu güzin abla konuları olması daha güzel olcak. Sözlük sitelerine neden açmıyorsunuz bu tarz konuları arkadaşlar?