Günde 30 bardak çay içiyorum. Belki fazlası da var sayamıyorum
Her şeyin fazlası zarardır. İleride çeşitli sorunlara yol açabileceğini düşünüyorum ama içmeden de duramıyorum
Benim gibi olanlar var mı? Nasıl kurtulacağız
37
●1.222
Günde 30 bardak çay içiyorum. Belki fazlası da var sayamıyorum
Her şeyin fazlası zarardır. İleride çeşitli sorunlara yol açabileceğini düşünüyorum ama içmeden de duramıyorum
Benim gibi olanlar var mı? Nasıl kurtulacağız


