Karadenizli de değilim ama çay bağımlısıyım!

Günde 30 bardak çay içiyorum. Belki fazlası da var sayamıyorum

Her şeyin fazlası zarardır. İleride çeşitli sorunlara yol açabileceğini düşünüyorum ama içmeden de duramıyorum

Benim gibi olanlar var mı? Nasıl kurtulacağız