• 24-05-2024, 01:22:10
    #1
    Arkadaşlar merhaba bugün seyir halinde giderken çok süratli gelen bir araç arkadan vurdu ve ben savrulup bariyere girdim aynı araba 1 arabaya daha vurdu o sürat ile

    Polis sağolsun hemen sigortanı yap dedi araç bağlanmasın diye SİGORTAM YOKTU CEZA YEDİM SİGORTASİZLİKTAN sonra arabayı sanayiye çektik

    Sorum şu;

    Sigortam yokken arabama arkadan vurdular kim suçlu? Ben SİGORTASİZLİKTAN ceza yedim zaten ama bilmiyorum ne olacağını 😞
  • 24-05-2024, 01:24:20
    #2
    Çok Geçmiş Olsun Hocam Üzüldüm.
  • 24-05-2024, 01:25:07
    #3
    backlinkmatik.com
    gecmic olsun, cana gelmemis mala gelmis şükredin
  • 24-05-2024, 01:25:18
    #4
    kusadasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok Geçmiş Olsun Hocam Üzüldüm.
    Çok sağol hocam 🙏 ALLAH Razı olsun
  • 24-05-2024, 01:25:40
    #5
    Geçmiş Olsun Hocam
  • 24-05-2024, 01:27:03
    #6
    Arkadan vuran aracın sigortası sizin masraflarınızı karşılar. Sakatlık durumu varsa ek olarak tazminat alırsınız.
  • 24-05-2024, 01:31:31
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun.
  • 24-05-2024, 01:33:44
    #8
    sunucuoptimizasyon.com
    Sigortanız olmasa bile sizde kusur yoksa kusurlu olan tarafın trafik sigortası sizin hasarınızı karşılar.

    Tutanak tutulduysa size çarpan aracın sigorta şirketiyle iletişime geçip süreci başlatırsınız.
  • 24-05-2024, 01:41:02
    #9
    Geçmiş olsun. Kazada ayrıca kusurunuz yok ise; kusurlu araç sahibinin sigortası tarafından zararınız karşılanır. Aracınızın tüm masrafları karşılandığı gibi ayrıca değer kaybı, parça farkı ikame araç bedeli gibi ek tazminatlar alabilirsiniz.

    Araç zararı dışında sizin bedeni olarak bir zararınız söz konusu ise; bunun için de ek tazminat söz konusudur. Bu süreçte eğer yardıma ihtiyacınız olursa DM üzerinden iletişime geçerseniz sürecin tamamında yardımcı olmak isterim. Tekrardan geçmiş olsun.