Arkadaşlar merhaba bugün seyir halinde giderken çok süratli gelen bir araç arkadan vurdu ve ben savrulup bariyere girdim aynı araba 1 arabaya daha vurdu o sürat ile

Polis sağolsun hemen sigortanı yap dedi araç bağlanmasın diye SİGORTAM YOKTU CEZA YEDİM SİGORTASİZLİKTAN sonra arabayı sanayiye çektik

Sorum şu;

Sigortam yokken arabama arkadan vurdular kim suçlu? Ben SİGORTASİZLİKTAN ceza yedim zaten ama bilmiyorum ne olacağını 😞