• 23-05-2024, 18:46:02
    #1
    Kurumsal PLUS
    Merhabalar ben bir süre önce 15 pro Max almıştım kullanım olarak iyi falan ama açıkçası arkadaşım s24 ultra almış genel olarak çok beğendim bence 15 pro maxe göre iyi Şuan libyadayım ben bu telefonu satıp s24 ultra alsam 200 dolar falan da cebime kalıyor sizce böyle birşey yapayım mı iki telefonu da yakından gözlemleyen kullanan birisi var mı acaba fikir almak için konu açmak istedim
  • 23-05-2024, 18:47:10
    #2
    kenarlar cok keskın hocam malesef dun satmak zorunda kaldım oyun oynarken felan cıhazı tutarken yoruyor elinizi
  • 23-05-2024, 18:53:06
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    JaimeLannister adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar ben bir süre önce 15 pro Max almıştım kullanım olarak iyi falan ama açıkçası arkadaşım s24 ultra almış genel olarak çok beğendim bence 15 pro maxe göre iyi Şuan libyadayım ben bu telefonu satıp s24 ultra alsam 200 dolar falan da cebime kalıyor sizce böyle birşey yapayım mı iki telefonu da yakından gözlemleyen kullanan birisi var mı acaba fikir almak için konu açmak istedim
    Selamlar.
    Apple iPhone 15 Pro Max - Samsung Galaxy S24 Ultra Karşılaştırması - Epey

    2 Telefon arasında çok bir teknik fark yok, ancak sürekli telefon değiştiren biri değilseniz applede kalmanızı öneririm, uzun vadede apple ürünlerinin her türlü yedek parçasını bulabiliyorsunuz, samsung için pek aynı şey geçerli değil.
    Tercih sizin yinede.
  • 23-05-2024, 18:55:10
    #4
    s24 ultra 1 tb aldım memnunum hocam, bir çok kişi köşelerinin sivri olduğu hakkında yorum yapıyor evet güzel bir kılıf alırsanız bir sorun kalmıyor. ben de çok arada kalmıştım lakin android çi olduğum için tercih ettim alacaksanız 1 tb alın.
  • 23-05-2024, 19:01:39
    #5
    Eğer android cihaz harici telefon kullanamam diyorsanız kesinlikle alın derim.
  • 23-05-2024, 19:13:54
    #6
    Uzun süredir iphone kullanan biriyim 2. cihazım s24 ultra yeni aldım farlılık olması için ama sana tavsiyem İphone kullanıp farklı bir cihaza geçeceksen işin çok ama çok zor.