Okul İdaresi Hakkında Şikayet Başvurusu
12
●378
- 23-05-2024, 15:36:55Merhabalar, daha önce başımıza gelmediği için nasıl yapmak gerekir bilemedim. Çocuğum A isimli özel okulda 2 yıldır okuyor. Geçtiğimiz yıl sınıfından başka bir öğrenci psikolojik ve fiziki olarak akran zorbalığında bulundu. En son makas ile çocuğun hırkasını kesti, idare bizi sürekli oyalayarak bir işlem yapmadı, sonunda da ailesinin nüfuzlu olduğunu dil ucuyla söyledi. Bizde öğretmenleri zora sokmamak için sessiz kaldık. Bu yıl benzer bir konuda yine sıkıntı yaşadık, öğrencinin biri çocuğumdan mesaj aldığını iddia ederek sınıfta dedikodu çıkarmış. İdareye mesajı ve numarayı bulmalarını söylediğimizde çocuk mesajın silindiğini iddia ediyor ve çocuğa inanmadıklarını ama kanıt olmadığını dile getiriyorlar. Kısacası çocuğun ailesi okulda öğretmen olduğu için olayı kapatıyorlar. Bende bir şekilde olayı okul dışına taşıyarak gerekirse idare hakkınds şikayetçi olmak istiyorum. Okul hakkında CİMER e mi baivurmalıyım, milli eğitime dilekçe ile mi başvurmalıyım.
- 23-05-2024, 15:49:44Evet ilk seferinde öğretmenleri düşünmekle hata yapmışız, herkes işini yapacak. Okuldan çocuğu almam kaçırmak demek, okul üstüne düşeni yapacak.Atla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2024, 16:09:51Teşekkür ediyorum, CİMER en hızlısı olacak anlaşılan.Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2024, 16:14:37Meb, pek üstüne düşmüyor. Cimer çok daha yetkili ve ceza bile verebilirler. Akran zorbalığı ilerleyen yaşlarda çocukta travma bile bırakabilir, zorbalık yapan kanı bozuğun umurunda olmaz.YesilPusula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2024, 16:20:42Kesinlikle katılıyorum, öncelikli olarak herkes çocuğuna sahip çıkacak ve okulda öğrenciyi velisine göre değerlendirmemesi gerektiğini öğrenecek.Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle