• 23-05-2024, 15:36:55
    #1
    Merhabalar, daha önce başımıza gelmediği için nasıl yapmak gerekir bilemedim. Çocuğum A isimli özel okulda 2 yıldır okuyor. Geçtiğimiz yıl sınıfından başka bir öğrenci psikolojik ve fiziki olarak akran zorbalığında bulundu. En son makas ile çocuğun hırkasını kesti, idare bizi sürekli oyalayarak bir işlem yapmadı, sonunda da ailesinin nüfuzlu olduğunu dil ucuyla söyledi. Bizde öğretmenleri zora sokmamak için sessiz kaldık. Bu yıl benzer bir konuda yine sıkıntı yaşadık, öğrencinin biri çocuğumdan mesaj aldığını iddia ederek sınıfta dedikodu çıkarmış. İdareye mesajı ve numarayı bulmalarını söylediğimizde çocuk mesajın silindiğini iddia ediyor ve çocuğa inanmadıklarını ama kanıt olmadığını dile getiriyorlar. Kısacası çocuğun ailesi okulda öğretmen olduğu için olayı kapatıyorlar. Bende bir şekilde olayı okul dışına taşıyarak gerekirse idare hakkınds şikayetçi olmak istiyorum. Okul hakkında CİMER e mi baivurmalıyım, milli eğitime dilekçe ile mi başvurmalıyım.
  • 23-05-2024, 15:45:01
    #2
    İlk işlemde susarsanız böyle tepenize çıkarlar işte. İstediği kadar nüfuzlu olsun öleceğimi bilsem hakkını yedirmem çocuğumun. Siz biraz geç kalmışsınız okulunu değiştirin çocuk daha fazla yıpranmasın.
  • 23-05-2024, 15:49:44
    #3
    Atla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk işlemde susarsanız böyle tepenize çıkarlar işte. İstediği kadar nüfuzlu olsun öleceğimi bilsem hakkını yedirmem çocuğumun. Siz biraz geç kalmışsınız okulunu değiştirin çocuk daha fazla yıpranmasın.
    Evet ilk seferinde öğretmenleri düşünmekle hata yapmışız, herkes işini yapacak. Okuldan çocuğu almam kaçırmak demek, okul üstüne düşeni yapacak.
  • 23-05-2024, 15:50:40
    #4
    direk cimere yazmalısınız.
  • 23-05-2024, 15:55:58
    #5
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    direk cimere yazmalısınız.
    Teşekkür ediyorum.
  • 23-05-2024, 16:08:56
    #6
    Cimere yazmanız daha iyi olur, daha hızlı ilgileniyorlar.
  • 23-05-2024, 16:09:51
    #7
    Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cimere yazmanız daha iyi olur, daha hızlı ilgileniyorlar.
    Teşekkür ediyorum, CİMER en hızlısı olacak anlaşılan.
  • 23-05-2024, 16:14:37
    #8
    YesilPusula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ediyorum, CİMER en hızlısı olacak anlaşılan.
    Meb, pek üstüne düşmüyor. Cimer çok daha yetkili ve ceza bile verebilirler. Akran zorbalığı ilerleyen yaşlarda çocukta travma bile bırakabilir, zorbalık yapan kanı bozuğun umurunda olmaz.
  • 23-05-2024, 16:20:42
    #9
    Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Meb, pek üstüne düşmüyor. Cimer çok daha yetkili ve ceza bile verebilirler. Akran zorbalığı ilerleyen yaşlarda çocukta travma bile bırakabilir, zorbalık yapan kanı bozuğun umurunda olmaz.
    Kesinlikle katılıyorum, öncelikli olarak herkes çocuğuna sahip çıkacak ve okulda öğrenciyi velisine göre değerlendirmemesi gerektiğini öğrenecek.