AR 10 mu yoksa RE 10 mu? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
AR 10 mu yoksa RE 10 mu?
22
●
1.040
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
AR 10 mu yoksa RE 10 mu?
1
2
3
23-05-2024, 03:04:21
#10
furkandinler
lorxy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
r 10
23-05-2024, 03:06:36
#11
kriptokulu
Oğuz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Allah başka dert vermesin.
Amin hocam cümlemize.
Bir taraftan ChatGpt ile eski 250 yazıyı düzeltirken R10'a gireyim dedim. O arada aklıma düştü.
23-05-2024, 03:06:42
#12
vido
Üyeliği durduruldu
nasıl telaffuz ettiğinizi boşverinde forum da konu açmadan önce arama yapmayı öğrenmeye ne dersiniz?
23-05-2024, 03:11:27
#13
kriptokulu
vido adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
nasıl telaffuz ettiğinizi boşverinde forum da konu açmadan önce arama yapmayı öğrenmeye ne dersiniz?
Bana pek mantıklı gelmedi hocam, yine de öneriniz için teşekkür ederim.
23-05-2024, 03:13:27
#14
Aetheria
Reon hiç kullanmadım aron daha iyi diğeri reyon gibi
23-05-2024, 03:21:06
#15
Pragg
bence R10 ,e Türkçe düşünüyoruz forum Türkçe ne diye ar ten diye okuyayım 🤷*♂️
23-05-2024, 03:28:41
#16
Aden
arar10 rr10
23-05-2024, 03:31:12
#17
Malwareus
Ron diye okuyorum.
23-05-2024, 04:12:43
#18
hulyaaa
En güzeli"Eron" 😂
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler