• 23-05-2024, 03:04:21
    #10
    lorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r 10
  • 23-05-2024, 03:06:36
    #11
    Oğuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah başka dert vermesin.
    Amin hocam cümlemize.
    Bir taraftan ChatGpt ile eski 250 yazıyı düzeltirken R10'a gireyim dedim. O arada aklıma düştü.
  • 23-05-2024, 03:06:42
    #12
    Üyeliği durduruldu
    nasıl telaffuz ettiğinizi boşverinde forum da konu açmadan önce arama yapmayı öğrenmeye ne dersiniz?
  • 23-05-2024, 03:11:27
    #13
    vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl telaffuz ettiğinizi boşverinde forum da konu açmadan önce arama yapmayı öğrenmeye ne dersiniz?
    Bana pek mantıklı gelmedi hocam, yine de öneriniz için teşekkür ederim.
  • 23-05-2024, 03:13:27
    #14
    Reon hiç kullanmadım aron daha iyi diğeri reyon gibi
  • 23-05-2024, 03:21:06
    #15
    bence R10 ,e Türkçe düşünüyoruz forum Türkçe ne diye ar ten diye okuyayım 🤷*♂️
  • 23-05-2024, 03:28:41
    #16
    arar10 rr10
  • 23-05-2024, 03:31:12
    #17
    Ron diye okuyorum.
  • 23-05-2024, 04:12:43
    #18
    En güzeli"Eron" 😂