• 23-05-2024, 02:54:17
    #1
    Aklıma takıldı da siz nasıl telaffuz ediyorsunuz? Ben AR 10 şeklinde
  • Kabul Edilen Cevap
    • 3 Beğeni
      Hocam konu sizden dışarı ama bu konuların gerçekten artık yasaklanması gerekiyor.
  • 23-05-2024, 02:56:08
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    🤖 AI Developer
    Hocam konu sizden dışarı ama bu konuların gerçekten artık yasaklanması gerekiyor.
  • 23-05-2024, 02:57:44
    #3
    r 10
  • 23-05-2024, 02:58:13
    #4
    ibra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam konu sizden dışarı ama bu konuların gerçekten artık yasaklanması gerekiyor.
    Daha önce çok mu açıldı hocam, hiç dikkat etmedim inanın
  • 23-05-2024, 02:58:44
    #5
    Her ikisini kullanıyorum ben, bu arada:

    https://www.google.com/search?q=ar10...t=gws-wiz-serp

  • 23-05-2024, 02:59:26
    #6
    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her ikisini kullanıyorum ben, bu arada:

    https://www.google.com/search?q=ar10...t=gws-wiz-serp

    Oh oh maşallah bu neymiş ya, ben en iyisi konuyu kilitleyip oradan bakayım Teşekkür ederim
  • 23-05-2024, 02:59:56
    #7
    🤖 AI Developer
    kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce çok mu açıldı hocam, hiç dikkat etmedim inanın
    Hocam çoooook açıldı, bir tanede siz açıverin nolcak
  • 23-05-2024, 03:00:16
    #8
    Selamlar, AR10 demek her zaman itici gelmiştir. RE10 candır.
  • 23-05-2024, 03:02:42
    #9
    Allah başka dert vermesin.