1.Her iki kutubun liderinin de ortak hareket etmeleri gerektiğini aynı masada ortak çözümler aramalarını
2.Siyasi mitinglerde karşı tarafa hakaret etmek yerine kendilerini ovmeleri gerektiğini . Karşıya kâfir dinsiz veya yobaz demek yerine kendi vaadleri üzerinden oy toplamalarını isterdim
3. İhaleyi, imarı bekleyen belediye kepcelerini daha mantıklı bir iş için kullanırdım. Dağı taşı sürüp Türkiye'nin heryerine zeytin ağaçları ektirirdim. Tarım bakanlığından bağımsız bir bakanlık kurdurup bu ağaçların sorumluluğunu onlara verir ve gelirini her sene devlet adına isterdim
4. Okul okumamış ve meslek sahibi olamamış 20,35 yaş arası gençleri istihdama katardım. Hiçbir işten anladığı yoksa tezgahtarlık, kasiyerlik, belediye araçlarında şoförlük gibi yerlerde çalışmalarına teşvik ederdim.. Ve devletin bulduğu işte 5 yıl kesintisiz çalışan gençlere 5 yılın ardından kendi yerlerini kurmaları için devlet teşekkürü amacı ile 300 bin TL hibe ederdim .( zaten bir işyerine sahip gence 300 bin TL girişimcilik hibesi vermekten çok daha mantıklıdır tüketici genci üretici gence çevirmek).
5. Silah üretim yetkisini özel şahsa ait şirketlerden alıp TSK ya verirdim... İhtiyacı kadar üretirler ve özel şahsa ait şirketlerin sandığına devlet hazinesini aktarmamış olurum ..
6. Ülkeden dışarıya para gitmemesi için bazı yollara başvururdum.... Marka ürünlere karşı alternatif ürünler geliştirmek.. Tiktok gibi yerlere yayın komisyonu adı altında ülkenin parasını aktarmamak için yerli sosyal medyalar kurdururdum
7. Kağıt toplama, hurda toplama gibi sermayesiz insanlara umut olan bazı şeyleri Türkiye Vatandaşlığı olmayan kişilerin yapmasını yasaklardım...
Milletvekili olsaydınız..
10
●368
arabaya çakar takar gezerdim