• 22-05-2024, 17:59:56
    #28
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam.. Bir Türk ile.. Bakın Türk diyorum....

    Şahsi bir numara ya da hakiki Türk numarası olmaksızın şahsen ticaret yapmayın bence.. Ha! Türk der iken... Türkiye'de yaşıyor... Ama yabancı numara kullanıyor. Bence artık kişilerin faturasız bir hat alıp TR numaralar ile ticaret yapma vakitleri geldi de geçiyor...

    Arkadaş yabancı Ülke'de ise onu kanıtlasın.. Sonra ticaret yapsın..

    Anlıyorum.. Rahatsız edilmemek vs. vs. ama arkadaşlar yani bu da böyle olmaz. Tüm bilgiler herkesin elinde.

    Bakın sadece isim ve soyisim ile tüm bilgilere erişmiyorlar.

    Şu bilgiler kâfi :

    > Her hangi bir sosyal medya bağlantısı (URL)
    > İsim - Soyisim..
    > TEL Numarası
    > IBAN (Her hangi bir IBAN olur.. Papara dahil..

    Vs. vs.

    Fake No'ları bulmak çok zor.. Hatta var ya nerede ise imkansız..

    Adam onu satın alıyor. Her hangi bir yer den alabilir. İzi sürülemez ki.

    Fiziksel hat olarak yine yabancı numara kullanımı yapan kullanıcılar da bu durum da zan altında kalacaklar.. Bu hep böyle olacak..

    Ticaretlerinizi güven unsuru neticesinde yapın..

    Kendisini güven altında tutan kullanıcılar ile iş birliği yapın, geçmişleri hakkında kısmi bilgi sahibi olun..

    Ve şahsen.. R10 profilinize şahıs numaranızı koymayın.. Fiziksel bir SIM kart alın. Onu koyun, onunla iletişim kursunlar.. Sonrasında ya kendi numaranıza kullanıcıyı çekin ya da oradan devam edin. Netice de o fiziksel hat sizin, yani yine fark etmez....

    Siz güvenilir olabilirsiniz... Kullanıcılar sizin Fake No kullandığınızı varsayabilir. R10'da ki geçmişinizi referanslarınızı iletin, bu sayede bir güven oluşturursunuz.

    Ancak kullanıcılar şahsen size doğrudan kendi TR numaranız ile ulaşmasın.. Dediğim gibi. Bir fiziksel SIM kart alın. O iş yapar...
    Dillerine sağlık hocam sizin gibi güzel uzun uzadıya yazıp gönül ferahlatacak birine ihtiyacım varmış çok teşekkür ederim dillerin ellerin dert görmesin bunu deneyeceğim
  • 22-05-2024, 22:11:59
    #29
    Bilmiyorum ben mi çok iyimser düşünüyorum ama çözüm olarak aklıma ilk gelen şey eve gelen zil bağlantısını sökmek, komple.

    Ardından, kapıya gelen kuryeler için de daire kapısının dışına durumu anlatan, yani bir düşmanınızın sürekli evinize kuryeler aracılığı ile siparişler vererek rahatsızlık oluşturmak istediğini,
    aslında istenen ürünü sizin istemediğinizi, hatta ütopik olacak ama o notu okuyan kuryeye, çevresindeki kuryelere bu durumu anlatmasını ve bu adrese gelmeden önce 05xx xxx xx xx (sizin numaranız)
    numarayı arayarak siparişi doğrulamasını yazan bir not bırakabilirsiniz. En sonda da bu kağıdın fotoğrafını çekip, adresi belirterek tanıdık kuryelere, Whatsapp ve Facebook kurye grupları gibi mecralarda
    paylaşmasını yazan bir not bırakabilirsiniz.

    Diğer türlü, kolluk kuvvetlerine yaptığınız/yapacağınız şikayet muhtemelen, en iyimser tahminle aylar sonra sonuçlanacaktır, o zamana kadar bu şekilde, yukarıda yazdığım tavsiyelere uyarsanız rahatsız edilme
    oranınız epey düşüş gösterecektir.