netgsm'den hat aldım bulut santral almadım. 1 tane uygulama satıyorlar senelik 300-400 tl onuda almadım.

google play'de kullandığınız bir uygulama varmı sorunsuz? İnternet açık olmasına rağmen çalmıyor telefon daha doğrusu denediklerimde bir çalışıyor bir çalmıyor.

netgsm bizim uygulamayı alın bulut santral alın falan diyorda daha önceden ikisinide aldım onlarda da sorun vardı o yüzden daha fazla ödemek istemiyorum.