Merhaba
Şahıs şirketi açacağım ivd.gib.gov.tr üzerinden açılış yapabiliyorum ama izlediğim videolarda mali müşavir zorunlu diye sürekli dile getiriyorlar.Böyle bir zorunluluk var mı?
Şahıs Şirketi Açılışı Hk.
11
●402
- 19-05-2024, 14:39:55Zorunlu değil, vergi memurları eve geldiğinde muhasebeciniz var mı diyor varsa tc sini veriyorsunuz yoksa da yakın zamanda tutun diyorlar açılıtşa zorunlu değil.
- 19-05-2024, 14:41:16Teşekkür ederim @NightRaven; bir sorum daha olucak ilk açılışta yapmam gereken bir ödeme var mı?
- 19-05-2024, 14:45:56İlk açılışta ödeme var mı bilmiyorum ben müşavire açtırdığım için aldığı ücretin içinde olabilir hocam belki.realyrats adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Damga vergisi osu busu vardır belki @benimmuhasebecim; hocamı öneririm isterseniz iletişime geçin. - 19-05-2024, 14:48:32Şahıs şirketi için aracı sisteme gerek yok direkt mali müşavir daha iyi olur. Ankara'da iseniz öneririm. Referans olması açısından söyleyeyim aylık 1500₺ ödeme yapıyorum mali müşavire.realyrats adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-05-2024, 14:52:31Açılışta ödeme yok. Açılış yapıldıktan sonraki her ay mali müşavir ücreti ödenir. Bir de her ay devlete olan ödemeler çıkar 300-400₺ o kadar.realyrats adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle