Merhaba
Şahıs şirketi açacağım ivd.gib.gov.tr üzerinden açılış yapabiliyorum ama izlediğim videolarda mali müşavir zorunlu diye sürekli dile getiriyorlar.Böyle bir zorunluluk var mı?