ChatGpt 4 0 Nasıl kullanabiliriz ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ChatGpt 4 0 Nasıl kullanabiliriz ?
2
●
232
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
ChatGpt 4 0 Nasıl kullanabiliriz ?
14-05-2024, 16:06:55
#1
Jalal
Yeni tanitilmis olan Chatgpt 4 o kullanan varmi? Nasil kullana biliriz ?
14-05-2024, 16:13:49
#2
enesalp
Şu anda plus sahipleri kullanabiliyor ya da API sahipleri kullanabiliyor, genel için ücretsiz olarak yakında gelecek.
Eğer plus sahibiyseniz direk model üzerinde kullanabilirsiniz.
14-05-2024, 16:13:58
#3
AliTasc1
Daha kullanıma sunulmadı diye biliyorum zaten ücretsiz sürümde herkesin kullanımına sunulacak.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler