Yukarıdaki arkadaşın dediğine bir ekleme de ben yapayım. Çok büyük bir işletme değilseniz, (işletme şartı yok tabi) 5 hesaba kadar ücretsiz zoho altyapısını da kullanabilirsiniz. Masaüstü ve mobil uygulamaları mevcut.
Normalde gmail yada outlook kullaniyoruz ancak bazi musterilerimiz webmail kullaniyor pratikliginden dolayi ama surekli bir hata surekli bisey bi coxum yolu bulqmadik