Bu firma çok değişik hal aldı 3-4 ay önce sunucu kapatma isteği gönderdim sonra üst üste mevzular oldu herhalde hala servisler açıkki fatura göndermeye devam ediyorlar, bi de üstüne hesabıma erişimi kapamışlar girip iptal tekrar edemem, ya birader 3-4 ay faturası ödenmeyen servis açık mı kalır darmadağın olmuş sistemleri ben birşey anlamadım. 2 sene önceki şirket ile en ufak ilgisi yok.